Dzień „Paparazziego”

14.07.2013

W dniu 14.07.2013 o godz. 900 rozpoczęła się pierwszą wycieczka prowadzona przez „Paparazzi”. Na rynku Cieszyńskim pogoda nie wskazywała na dobre wiatry. Wyruszyliśmy na trasę przez Puńców, Dzięgielów Zamek, Cisownicę, Równię, Hermanice, Lipowiec, Górki Wielkie by dotrzeć do celu wycieczki, którym byłe Grodziec. Liczba uczestników zmieniała się w trakcie wycieczki, jedni się odłączali, a w ich miejsce dołączali inni. Na miejsce dotarło 13 osób o godz. 1240. Niestety zamek był zamknięty, a wycieczce musiała wystarczyć skromna opowieść prowadzącego o historii zamku.

Po krótkim odpoczynku wyruszyliśmy w drogę powrotną. W Górkach Wielkich udaliśmy się do Muzeum Zofii Kossak Szatkowskiej, które także zwiedziliśmy. Następnym celem podróż miały być pozostałości po dawnej osadzie w Górnym Borze (dawny Skoczów), niestety ze względu na opady deszczu w ostatnich dniach zrezygnowaliśmy ze zwiedzania. W wyniku zmiany planów pozostał nam już tylko ostatni punkt wycieczki – zakończenie, które odbyło się w ciastkarni w Bładnicy Dolnej. Pogoda nam dopisała, a nawet wyszło słoneczko. Po nadrobieniu straconych kalorii i uzupełnieniu płynów rozjechaliśmy się do domów.

Trasa wycieczki. Pokaż na większej mapie